close
تبلیغات در اینترنت
چاقی و لاغری
محل تبلیغات شما

چاقی و لاغری

چاقی و لاغری

چاقی و لاغری

بخش کاربری

  http://s1.freeupload.ir/i/00005/tfetom24m6zg.pnghttp://s1.freeupload.ir/i/00005/zqmle61u012v.png

                                   http://s1.freeupload.ir/i/00005/ns43roqn5vsl.pnghttp://s1.freeupload.ir/i/00005/lw6q0hhrxnul.png  http://s1.freeupload.ir/i/00005/ao41ygucj1xi.pnghttp://s1.freeupload.ir/i/00005/28rv4vyic5g7.png                                      

آخرین ارسال های انجمن

راهکارهایی برای کوچک کردن معده


وقتی بعد از اینکه سیر شده‌ایم باز هم غذا می‌خوریم و این روند را ادامه می‌دهیم. این کار برایمان عادت می‌شود و آهسته‌آهسته حجم معده‌مان افزایش می‌یابد. معده بزرگ غذای بیشتری را هم طلب می‌کند و همین باعث اضافه‌وزن و چاقی می‌شود. با بروز چاقی بزرگ شدن معده تشدید می‌گردد و این چرخه معیوب ادامه پیدا می‌کند تا جایی که حس سیری‌ناپذیری فراوانی در فرد ایجاد می‌شود و چاقی خطرناکی را به وجود می‌آورد که نهایتاً فرد را مجبور به جراحی کوچک کردن معده می‌کند. در زیر چند راهکار عملی را برای کوچک کردن حجم معده به شما معرفی می‌کنیم.

درباره : دانستنیهای عمومی , چاقی و لاغری ,


بازدید : 52 | تاریخ : دوشنبه 17 فروردين 1394 زمان : 14:26 | نویسنده : nikin | نظرات ()
برچسب ها : راهکارهایی برای کوچک کردن معده , تناسب اندام , توصیه هایی برای کاهش وزن , راه های کاهش وزن , راهکارهایی برای داشتن اندامی مناسب , رژیم غذایی , چاقی و لاقری , چگونه لاغر شوم , کوچک کردن معده ,

این افراد قبل از صبحانه ورزش نکنند


توصیه‌های ورزشی دکتر مهرشاد پورسعید اصفهانی به بیماران دیابتی را بخوانید:
هفته‌ای ۳ تا ۵ بار و روزی ۳۰ تا ۴۵ دقیقه ورزش کردن برای بیماران مبتلا به دیابت مناسب است.

درباره : دانستنیهای عمومی , چاقی و لاغری ,


بازدید : 40 | تاریخ : دوشنبه 17 فروردين 1394 زمان : 2:11 | نویسنده : nikin | نظرات ()
برچسب ها : انسولین , این افراد قبل از صبحانه ورزش نکنند , تاثیر قند خون در توان جنسی , دیابت , ورزش و دیابت , چاقی ولاغری ,

تست: شما به‌ زودی چاق می شوید؟!


چاقی مشکلی است که این روزها خیلی از ما با آن دست و پنجه نرم می‌کنیم اما مرز چاقی نقطه مهمی است. پس تا وقتی آب از سرتان نگذشته به فکر چاره باشید. به کمک این تست می‌فهمید تا عبور از مرز چاقی و اضافه وزن چقدر فاصله دارید و تا چه حد باید نگران باشید.

درباره : چاقی و لاغری ,


بازدید : 58 | تاریخ : دوشنبه 17 فروردين 1394 زمان : 2:5 | نویسنده : nikin | نظرات ()
برچسب ها : تست: شما به زودی چاق می شوید! , تناسب اندام , جلوگیری از افزایش وزن , وزن مناسب بدن , چاقی و لاغری ,

رژیم غذایی لاغری


برنامه رژیمی (کلیات)
• هر روز مجموعا یک لیوان شیر یا ماست، حتما میل کنید.
• سه نوبت در هفته و هر نوبت یک قاشق بزرگ روغن زیتون روی سالاد اضافه کنید.
• سهمیه روزانه مصرف قند ۵ حبه  باشد.
• یک حبه قند = ۶عدد توت = ۶عدد مویز = ۲  عدد پولکی = ۱۲ عدد کشمش
• ۲ حبه قند =۱ عدد خرما
• ۳ حبه قند =۱ شکلات کوچک

درباره : دانستنیهای عمومی , چاقی و لاغری ,


بازدید : 49 | تاریخ : چهارشنبه 20 فروردين 1393 زمان : 12:10 | نویسنده : nikin | نظرات ()
برچسب ها : رژیم غذایی لاغری , رژیم غذایی , برنامه رژیم غذایی لاغری , برنامه رژیم غذایی , رژیم غذایی لاغری خانوم ها , رژیم غذایی لاغری آقایون , برنامه رژیم غذایی لاغری برای خانوم ها , برنامه رژیم غذایی لاغری برای آقایان , چاق و لاغری , برنامه غذایی ,

۵ روش آسان برای شروع یک رژیم غذایی


ظاهر و قیافه‌ی ما تا حد زیادی تحت تاثیر مواد غذایی که استفاده میکنیم، قرار دارد. عجیبتر اینکه انسان‌ها از لحاظ روانی بیشتر به غذا وابسته‌اند تا به ورزش. برخی افراد برای دور کردن استرس و فشار روانی از خود به پیاده روی و ورزش می‌پردازند. ولی بسیاری از ما ترجیح میدهیم در چنین مواقعی غذا بخوریم.

این معضل غذا باید به سادگی و آرامی بر طرف شود و روش ما ساده ولی مطابق با واقعیتهای زندگی می‌باشد.
درباره : دانستنیهای عمومی , چاقی و لاغری ,


بازدید : 31 | تاریخ : چهارشنبه 20 فروردين 1393 زمان : 12:0 | نویسنده : nikin | نظرات ()
برچسب ها : ۵ روش آسان برای شروع یک رژیم غذایی , 5 روش آسان برای شروع یک رژیم غذایی , انواع رژیم غذایی , بهترین رژیم غذایی , رژیم غذایی علمی , رژیم غذایی مناسب ,

پنج قدم سریع برای کاهش وزن آسان


۱- مقدار کالری دریافتی خود را کنترل کنید. به جای گوشت‌های قرمز پرچرب، از گوشت مرغ و پرنده‌های دیگر استفاده کنید. لبنیات کم‌چرب را جایگزین انواع پرچرب آن‌ها کنید. چند بار در هفته به جای هله‌هوله‌های پرکالری مانند کلوچه، چیپس، شیرینی و شکلات انواع میوه‌ها را استفاده کنید.

درباره : دانستنیهای عمومی , چاقی و لاغری ,


بازدید : 35 | تاریخ : چهارشنبه 20 فروردين 1393 زمان : 11:58 | نویسنده : nikin | نظرات ()
برچسب ها : راه های کاهش وزن , روش های کاهش وزن , عوارض کاهش وزن , مضرات چاقی , پنج قدم سریع برای کاهش وزن آسان , کاهش وزن آسان , پنج روش برای کاهش وزن آسان ,

با فلفل سیاه به جنگ چربی بروید!


فلفل سیاه به دلیل داشتن ماده “پپرین” که موجب طعم تند فلفل می‌شود، تشکیل سلول‌های جدید چربی را متوقف می‌کند و خاصیت ضد چربی دارد.

درباره : دانستنیهای عمومی , چاقی و لاغری ,


بازدید : 39 | تاریخ : چهارشنبه 20 فروردين 1393 زمان : 11:55 | نویسنده : nikin | نظرات ()
برچسب ها : با فلفل سیاه به جنگ چربی بروید , با فلفل سیاه چرپی ها را بسوزانید , به جنگ چربی بروید , فلفل سیاه ,

اصل اساسی در پیشگیری و درمان چاقی


آموزش افراد جامعه برای تغییر در عادت غذایی و فعالیت فیزیکی اصل اساسی درپیشگیری و درمان چاقی است.

به گزارش ایسنا منطقه علوم پزشکی تهران با تمرکز بر اصلاح رژیم غذایی و بهبود فعالیت فیزیکی داشتن جلسات منظم که پیگیری ‌شود روش‌های موثری در کاهش نمایه توده بدنی و کاهش عوامل خطرزای بیماری‌های قلبی و عروقی داشت.

درباره : چاقی و لاغری ,


بازدید : 13 | تاریخ : چهارشنبه 20 فروردين 1393 زمان : 11:46 | نویسنده : nikin | نظرات ()
برچسب ها : اصل اساسی در پیشگیری و درمان چاقی , پیشگیری و درمان چاقی , اصول اساسی در پیشگیری و درمان چاقی , درمان چاقی , چاقی , چگونگی درمان چاقی , چگونگی درمان اضافه وزنی , چگونه وزن خود را پایین بیاوریم ,

آخرین مطالب ارسالی